tisdag 20 oktober 2015

Butik Millas hem...




Hej alla fina!


Förra hösten påbörjades ett spännande projekt här hos oss. Innertaket i garaget revs, balkar revs, träväggar sattes upp, och färgaffärerna häromkring slog förmodligen månadsrekord på sin försäljning.=)

Att ha en liten butik på gården, med gamla bruksföremål, handplockade charmiga detaljer och en del lite äldre möbler, har jag haft tankar på hur länge som helst. Nu är äntligen butiken på Kvarngatan 23 i Olofström klar. Jag kommer att slå upp portarna den sista oktober mellan klockan 10-14. Alltså den 31/10. 

Hjärtligt välkomna!

Ni som är nyfikna på vilka saker som kommer finnas till försäljning, så kommer jag att visa en del på Instagram, där ni kan följa mig på "Butik Millas hem" om ni vill.


♥♥♥


Bilder från butiken.

2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhh så fint det ser ut i din butik,
så spännande för dej,
jag har nyss börjat följa ditt fina konto på Insta!
Fin Torsdag till dej
Kram Kathrine

Millas hem sa...

Så roligt Fågel blå. Ja, jag vet.:)) Följer ju dig också!!😘